نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 09:26

۱۸ پروژه گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است

بیرجند- مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: ۱۸ طرح گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است که امیدواریم هفت طرح در سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه‌وردی صبح سه شنبه در رابطه به بازدید از چند طرح و پروژه سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در شهرستان طبس به خبرنگاران اظهار کرد: از ظرفیت‌های روستاهای هدف گردشگری و دیگر روستاهای دارای ظرفیت و پتانسیل جذب گردشگر شهرستان طبس بیشتر استفاده کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در رابطه با وضعیت پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته شهرستان طبس بیان کرد: در حال حاضر در مجموع ۱۸ طرح و پروژه گردشگری شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری و تفریحی و سرگرمی توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

شاه وردی ادامه داد: همچنین برای ۸ طرح جدید حوزه گردشگری صدور موافقت اصولی در دست اقدام است و برای بیش از ۱۰ طرح دیگر در مرحله بررسی طرح و سرمایه‌گذاران هستیم.

وی یادآور شد: تلاش ما بر این است در سال جاری از مجموع ۱۸ پروژه در حال اجرا، ۷ طرح گردشگری شهرستان طبس به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281770

مهمترین اخبار ایران و جهان: