نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 20:00

۱۳۷۷ خانواده مستاجر داریم

اردبیل- رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۷۷ خانواده تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک اردبیل مستاجر هستند.

رحیم شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه مسکن و ساختمان در اداره کمیته امداد منطقه یک اردبیل اظهار کرد: ما در منطقه یک کمیته امداد اردبیل ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار تحت پوشش داریم که بخشی از آنها همچنان سرپناهی مناسب ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱۷۸ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال از بابت اجاره بها به مددجویان مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: در حال حاضر مسکن یکی از نیازهای ضروری خانواده‌ها است و پرداخت هزینه‌های هنگفت تهیه یک سرپناه به یک آرزو تبدیل شده است.

شهبازی بیان کرد: کمیته امداد منطقه یک اردبیل با هدف کمک به مسکن مددجویان تحت پوشش در سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را برای خرید مسکن شهری و ۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال را برای تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: با پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعمیرات کلی و جزئی واحدهای مسکونی مددجویان انجام شده تا بخشی از دغدغه آنها رفع شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل ادامه داد: در سال جاری نیز با سعی و تلاش همکاران در منطقه یک اردبیل در حوزه مسکن گام‌های خوبی برداشته خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285526

مهمترین اخبار ایران و جهان: