نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 11:38

اتمام ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری سایت موقت مسافری شوشمی

کرمانشاه- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه از اتمام ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری سایت موقت مسافری شوشمی خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت این سایت و پایانه مسافری پرداخت و اظهار کرد: انجام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی به ایستگاه پایانی رسیده است.

وی افزود: با اتمام حجم ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری این سایت به سرعت عملیات اجرای بیس و آسفالت آن انجام می‌شود سپس کانکس‌ها نصب می‌شود که مطابق برنامه زمانبندی این سایت برای ورود و خروج مسافر از روز عید سعید قربان آماده می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه تصریح کرد: برای انجام عملیات سنگین و ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش دار، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده شده است که با اتمام این عملیات خاکبرداری ۲ هزار متر مربع فضای سایت موقت توسعه می‌یابد.

شهریاری بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های مربوطه بر طبق توافقات صورت گرفته بین ۲ استان کرمانشاه و حلبچه عراق همچنان تا حصول نتیجه و افتتاح بازگشایی تردد مسافر در عید سعید قربان پای کار باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292226

مهمترین اخبار ایران و جهان: