نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 17:06

آماده بکارگیری ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای عملیات زمستانی همدان

شهردار همدان از بکارگیری ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات سازمانی و ۷۰۰ نفر نیرو در عملیات بروف‌روبی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سید مسعود حسینی بعد از ظهر امروز در ستاد برف‌روبی با تاکید بر بکارگیری تمام توان برای مدیریت عملیات زمستانی اظهار کرد: تلاش مجموعه خدمات شهری مدیریت بهتر برای ورود به فصل بارندگی است و هماهنگی‌ لازم با حضور مسئولان مرتبط و معاونین خدمات شهری مناطق چهارگانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه موارد لازم به اطلاع اعضای ستاد برفروبی رسیده است گفت: معابر شهری، خیابان‌ها و تقاطع‌های جدید‌الاحداث و مسیر علمیات جدید از موضوعات مورد توجه است. 

شهردار همدان با بیان اینکه ماشین‌آلات سازمانی صد درصد آماده عملیات زمستانی باشند تا وقفه‌ای در این حوزه به وجود نیاید خاطرنشان کرد: از امکانات برای آمادگی کامل در حوزه برف‌روبی و بارندگی‌ها بهره می‌گیریم و از ظرفیت بخش خصوصی با توجه به وسعت و میزان عملیات و بارندگی به صورت حداکثری استفاده می‌شود.

وی از بکارگیری نیروی انسانی کافی با تجهیزات کامل خبر داد و گفت: تجهیزات ویژه و مناسبی از جمله لباس، تجهیزات و امکانات لازم برفروبی در اختیار نیروهای خدمات شهری قرار می‌گیرد.

حسینی با تاکید بر مشارکت همه شهروندان در همه حوزه‌ها به ویژه برفروبی عنوان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، آموزش شهروندی و توان گروه‌های مردم نهاد و رسانه‌ای و مجازی از جمله اقدامات مهمی است که باید برای تقویت مشارکت مردم به کار گرفته شود. 

وی با تاکید بر بازگشایی معابر و رفع معضلات مربوط به بارندگی‌ها در حداقل زمان ممکن گفت: لایروبی رودخانه‌ها، نهرها و  جوی‌ها و بازبینی رودخانه‌های زیرسطحی توسط افراد خبره انجام شده تا مشکلی پیش نیاید.

شهردار همدان با بیان اینکه امیدواریم با ارائه خدمات به موقع رضایتمندی حداکثری ایجاد شود خاطرنشان کرد: در این راستا صد دستگاه ماشین آلات و تجهیزات سازمانی و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی هستند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569570

مهمترین اخبار ایران و جهان: