نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 20:09

کمک ۶ میلیارد ریالی نمینی‌ها برای آزادی زندانیان مالی

اردبیل- نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن گلریزان، ‌اهالی نمین ۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی عصر چهارشنبه در آئین جشن گلریزان که در نمین برگزار شد، اظهار کرد: اهالی فرهنگی نمین با کمک‌های خود که نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته، همتی راستین انجام دادند تا تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان از حبس آزاد شوند.

وی تصریح کرد: باید حق شاکی را ادا کرد و در این زمینه در کنار کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات مناسب، خود زندانیان و شاکی پرونده نیز مساعدت‌های لازم را انجام دادند تا در عید فطر شاهد آزادی بیش از ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان باشیم.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان امسال شهرهای مختلف این استان شاهد برگزاری جشن‌های گلریزانی بود تا توسعه و گسترش فرهنگ احسان، انفاق و گذشت را شاهد باشیم و در کنار آن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز به شکل مطلوب اتفاق بیفتد.

خدادادی افزود: امیدواریم با جمع‌آوری کمک‌های مردم در شهرهای مختلف استان و همراهی ستاد دیه و سایر منابعی که جذب خواهیم کرد، در مجموع بخش عمده‌ای از زندانیان جرایم غیرعمد را در استان آزاد کرده و تا عید فطر آنها را روانه منازلشان کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در طول سال ادامه خواهد داشت و محدود به ماه مبارک رمضان نخواهد بود و ما در فرصت‌های مختلف به ویژه ماه محرم و صفر که در پیش است، استفاده خواهیم کرد تا آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را نیز شاهد باشیم.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل فلسفه همنوع دوستی را در مساعدت برای خوشحال کردن تک تک افراد جامعه به ویژه نیازمندان و افراد گرفتار در بند زندان یاد کرد و ادامه داد: در این زمینه ستاد دیه با برنامه‌ریزی‌های مناسب و همراهی خیرین توانسته رتبه ممتاز کشوری را نیز به دست آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160470

مهمترین اخبار ایران و جهان: