نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 21:29

فیروزی: مربی نباید با بازیکن حریف درگیر شود/ می‌دانستم ساپینتو با یک حرکت بهم می‌ریزد!

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ساپینتو 5-6 بار از محوطه فنی خارج شد و مو به مو دنبال این بود و می‌دانستم او چنین کاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فیروزی بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در مورد درگیری کنار خط با ساپینتو اظهار داشت: من قانون را می‌دانم. ساپینتو صحبت نکرد بد معترض شد او حقی ندارد. وقتی که مربی رعایت نمی‌کند و به بازیکن حمله می‌کند مجبور بودم بیایم. ساپینتو 5-6 بار از محوطه فنی خارج شد و مو به مو دنبال این بود و می دانستم. همیشه دو مربی کنار خط ایستاده بود ولی باید یک مربی می ایستاد. من این قضیه را می‌دانستم. کار او صحیح نبود.

وی افزود: از مربی حرفه‌ای انتظار می‌رود که هر اتفاقی رخ بدهد خودش را کنترل کند. او نباید با بازیکن ما برخورد می کرد و باید با احترام با بازیکن حریف رفتار شود، چون ساپینتو این حرکت را انجام داد من هم جوابش را دادم.

فیروزی در مورد اینکه ساپینتو در نشست خبری با به کار بردن واژه‌ای انگلیسی گفته که ویسی دهانش را ببندد، اظهار داشت: من بدم می‌آید در مورد مربیان صحبت کنم خودم مربی بوده‌ام. ساپینتو بعد از کاری که من کردم تیمش را با آن رفتاری که کرد بهم ریخت. مربی که با یک حرکت شیرازه افکارش بهم می‌ریزد وای به حال تیمی که می‌خواهد با آن مربی هدایت شود. می‌دانستم که اگر چنین حرکاتی انجام شود بهم می‌ریزد. 

وی در مورد اینکه پس برنامه ریزی شده با سرمربی استقلال درگیر شده گفت: برنامه ریزی نکرده ه بودم حرکتش زشت بود و باید به سمتش می رفتم وگرنه کاری به او نداشتم.

سرپرست تیم نفت آبادان در مورد شرایط مالی این باشگاه گفت: وضعیت مالی ما خوب نیست، البته هیات مدیره به دنبال پول هست و پرداختی های خوبی به بازیکنان انجام شده که در راس آن اقای زارع رئیس منطقه آزاد آبادان که دو ماه است آمده و حمایت های خوبی از تیم کرده است و پاداش بازیکنان را به موقع پرداخت می کند و انگیزه های بازیکنان را افزایش داده است.کاش از شروع فصل چنین حمایتی از تیم می شد تا ما اکنون مجبور نبودیم به هرشکلی دنبال امتیاز گرفتن باشیم. 

فیروزی در مورد ناکامی مربی برزیلی در نفت گفت: تاوارس مربی خوبی بود اما مربی خارجی وقتی به فوتبال ما می آیند تا آشنا شدن به شرایط به زمان نیاز دارند. بخصوص وقتی مترجم داشته باشند در جریان بازی تا بخواهند صحبت هایشان را به بازیکنان منتقل کنند تیم ضد حمله می خورد. تاوارس مربی خوبی بود که در تیم نفت شانس نیاورد.

وی در مورد قرارداد با مربیان خارجی گفت: مربی که بتواند به فوتبال ما کمک کند خوب است. در حال حاضر مربی نمی بینیم که بتواند این کار را انجام بدهد و از مربیان ما بهتر باشد ولی حضور مربیان خوب خارجی که باعث رشد و پیشرفت فوتبال ما شوند خوب است و از حضورشان استقبال می کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191026

مهمترین اخبار ایران و جهان: