نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 10:28

دانش‌آموزان اردبیلی ۸ تن از زندانیان جرایم غیرعمد‌ را آزاد کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه‌ی استان اردبیل گفت: به همت دانش‌آموزان اردبیلی، ۸ تن از زندانیان جرایم غیرعمد‌ با پرداخت مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه‌ی استان اردبیل،کریم الله محبوبی در اولین مرحله‌ی جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی اظهار کرد: هشت تَن از زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت و کمک دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه‌ی یک اردبیل با شرکت در پویش نذر هشتم به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)با پرداخت مبلغ ۳۵۰میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

وی افزود: امسال ۷۲جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در سراسر استان برگزار گردیده است.

 

آزادی ۳۳ زندانی جرایم غیر عمد در سال جاری

مدیر نمایندگی ستاد دیه‌ی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تابه حال ۳۳ زندانی جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت ۳۷۴میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در ادامه جلسه با تاکید بر فرهنگ‌سازی کارهای خیر از جمله کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی در بین دانش آموزان آن را از اصول و فعالیت‌های پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش عنوان کرد.

گفتنی است درپایان این مراسم ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زندانیان آزاد شده از فرهنگیان و دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب با اهدای لوح تکریم و یک جلد کتاب نهج البلاغه تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256351

مهمترین اخبار ایران و جهان: