نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 09:01

تداوم جو ناپایدار در استان اردبیل

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر امروز تا عصر روز شنبه ۶ خرداد ماه جو استان اردبیل ناپایدار بوده و انتظار می‌رود شاهد بارش باران و رگبار و رعد و برق باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت گذشته ضمن تداوم هوای گرم در سطح استان آسمان در بیشتر مناطق صاف تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی ابری و غبارآلود شاهد بودیم.

وی افزود: همچنین در ساعات عصر و اوایل شب از شرایط فصلی و محلی در مناطقی از استان رشد ابرهای همرفتی گاهی توام با رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: اما از عصر امروز تا اواخر وقت روز شنبه ۶ خرداد جو استان ناپایدار بوده و به موجب آن در بیشتر مناطق استان بارش باران بویژه در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: اوج بارش از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه انتظار می‌رود و لذا توجه به هشدار هواشناسی صادره استان سطح نارنجی تاکید می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از در مناطق جنوبی و مرکزی استان از شدت گرما کاسته شده اما در مناطق شمالی استان هوای گرم تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237195

مهمترین اخبار ایران و جهان: