نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 22:44

طرح احیای پارک‌ها در بوشهر عملیاتی می‌شود

بوشهر- معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: با هدف بهبود وضعیت کمی و کیفی فضای سبز شهری، طرح احیای پارک‌ها در این شهر عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح یادشده کمبودهای پارک‌ها توسط همه بخش‌های متولی در شهرداری از لحاظ فضای سبز، تأسیسات، زیباسازی، روشنایی، مبلمان و کارهای عمرانی شناسایی می‌شوند.

وی بیان کرد: در گام دوم نیز با مشارکت واحدهای ذی ربط نسبت به رفع و بهبود پارک‌های هدف طرح در کمترین زمان ممکن در حد ۲ تا سه روز اقدام می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در گذر زمان به‌طور طبیعی پارک‌ها با کمبودها و نواقصی مواجه شدند که با هدف پویایی محیط شهری باید نسبت به بهسازی و بازسازی آنها اقدام شود.

طرح احیای پارک‌ها در بوشهر عملیاتی می‌شود

محمدی افزود: بر همین اساس، سرانه فضای سبز در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند چراکه چندین پارک عملیاتی شده در سطح شهر تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: پارک‌های حاشیه‌ای ورودی شهر و ساحل جفره، طرح توسعه پارک شغاب، پارک‌های گذر سلامت، لیل و بهزاد از جمله طرح‌های در دست احداث شهرداری بوشهر در حوزه فضای سبز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420607

مهمترین اخبار ایران و جهان: