نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 08:57

آخرین وضعیت فوتبالیست آبادانی

دبیر هیأت فوتبال آبادان، آخرین وضعیت فوتبالیست به کما رفته آبادانی را تشریح کرد.

«امید صالحیان»دبیر هیأت فوتبال آبادان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، پیرامون آخرین وضعیت فوتبالیست آبادانی که روز گذشته در اثر گرمای هوا، در حین انجام مسابقه به کما رفت، اظهار کرد: در حالی که این مسابقه باید از ساعت ۱۷ آغاز می‌شد، با ۱۰ دقیقه تأخیر سوت بازی زده شد و در دقیقه ۲۷ متأسفانه این حادثه تلخ برای بازیکنی که سابقه بیماری قلبی داشت، رخ داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن که روز گذشته در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شده است، بیان کرد: قرار است امروز زیر نظر پزشک متخصص اقداماتی بر روی این بیمار صورت گیرد تا هوشیاری خود را به دست آورد.

دبیر هیأت فوتبال شهرستان آبادان، در پاسخ به این سؤال که آیا امکان برگزاری بازی‌ها در زیر نور وجود داشته است یا خیر، گفت: متأسفانه هیچگونه همکاری با هیأت فوتبال در خصوص برگزاری بازی‌ها در زمین‌های مجهز به نور صورت نمی‌گیرد پیگیری‌های ما بی نتیجه مانده است.

صالحیان در خصوص وضعیت تخصیص آمبولانس به این قبیل مسابقات، یادآور شد: متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تخصیص امبولانس همکاری لازم را با ما صورت نمی‌دهد و دلیل آن را نیز کمبود این دستگاه‌ها در سطح شهرستان عنوان می‌کند، اگر هم آمبولانسی به محل اعزام شود، در غالب موارد بدین شکل است که آمبولانس مورد نظر فاقد امکانات و تجهیزاتی همچون شوک و .. است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موقتاً مسابقات فوتبال آبادان به تعلیق در آمده است، گفت: شب گذشته تا پاسی از بامداد پیگیر وضعیت این بازیکن بودیم و همچنان در تلاش هستیم تا این بازیکن سلامتی خود را به دست آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394351

مهمترین اخبار ایران و جهان: