نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 19:47

فیلم سینمایی سرداران مبارزه با آمریکا ساخته می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از آغاز ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر اظهار داشت: امنیت، آسایش، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مدیون ایثارگری شهدای گرانقدر و رزمندگان پرتوان اسلام است.

وی راه‌اندازی خانه ایثار در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: واگذاری زمین برای ساخت خانه ایثار استان در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر نصب تصاویر شهدا در محافل عمومی از جمله دستگاه‌های اجرایی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مصون نگه می‌دارد.

محمدی‌زاده از ساخت فیلم سینمایی و مستند شهدای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از رزمندگان و سرداران بزرگ مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

وی تهیه فیلم سینمایی و فیلم مستند در وصف شهدا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این مهم در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مختلف قرار دارد.

استاندار بوشهر سرکشی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان را یک رسالت همگانی و عمومی دانست و بیان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از تجربیات دیگر استان‌ها استفاده شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در هفته دولت برنامه‌های مهمی تدوین شده است تأکید کرد: یادواره شهدای دولت همزمان با هفته دولت با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424895

مهمترین اخبار ایران و جهان: