نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 00:01

عاملان سوء قصد به وکیل شاهرودی شناسایی شوند

شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری شاهرود، علی تقی خاکی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه مراتب از طریق دادستانی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به زوایای موضوع، دستورات لازم به نهادهای امنیتی موازی داده شد تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمین اقدام نمایند.

وی افزود: دستگاه قضائی در برقراری نظم و امنیت و حمایت از امنیت شهروندان به خصوص جامعه وکلا که به عنوان بازوی عدالت هستند با احدی تعارف و اغماض نخواهد کرد و به یاری خدا احکام قاطع و بازدارنده‌ای در این خصوص صادر خواهد شد.

عضو شورای تأمین شهرستان شاهرود با اشاره به حمله اوباش به دو نوجوان نیز خاطر نشان کرد: با توان و اقتدار ضابطین قضائی، ضمن مجازات عاملان برهم زننده امنیت روانی شهروندان از همه ظرفیت دستگاه‌های امنیت آفرین در این جهت استفاده خواهد شد.

تقی خاکی با اشاره به امر به معروف یکی از قضات و حواشی پیرامون آن نیز تاکید کرد: همه آمران به معروف مطابق قانون تحت حمایت قضائی خواهند بود و با لحاظ دستورات ویژه رئیس کل دادگستری استان سمنان در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و با رسیدگی دقیق، متهمین تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425007

مهمترین اخبار ایران و جهان: