نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 14:15

مدیر پشت میزنشین نمی تواند فقر را از مازندران بزداید

ساری- استاندار مازندران گفت: مدیر بی حال و پشت میزنشین نمی توان طعم فقر و محرومیت را از روستاها بزداید و مسئولان باید در روستاها حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به بهره گیری از ظرفیت‌های نمایندگان در تأمین بودجه و تدوین برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: سعی کردم با بخش‌های مختلف تعامل داشته باشیم.

وی طراحی اقدامات بین بخشی بین واحدهای ستادی استانداری از اقدامات یکساله دولت در استان برشمرد و گفت: تغییرات مهمی را در استانداری مازندران اجرا کردیم و پنج سامانه مؤثر را برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان طراحی کردیم.

وی شفاف سازی را یکی از راه‌های مبارزه با فساد اداری بیان کرد و گفت: طی یکسال اخیر شخصیت‌های ملی و بین المللی زیادی به استان سفر کردند و با حضور سفرهای همسایه و کشورهای عضو اکو، مازندران را از انزوا خارج کردیم.

حسینی پور فعال کردن کریدور شمال - جنوب را از طرح‌های مهم بیان کرد و گفت: باید زیرساخت‌های مورد ینیاز این طحر در استان اجرایی و تقویت شود و باید برای جذب سرمایه گذاری و تقویت بخش خصوصی در استان تلاش شود.

استاندار مازندران ارتقای بهره وری را از مؤلفه‌های مؤثر رشد اقتصادی بیان کرد و گفت: بهره وری باید در استان رشد یابد و موانع فراروی را رفع کنیم.

وی با اظهار این که به اقدامات کنونی در استان نباید اکتفا کرد، امیدآفرینی و صادق الوعد بودن را از رویکردهای مهم دولت مردمی بیان کرد و گفت: پس از دستور رئیس جمهوری، تمامی تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام صرف شد.

وی ادامه داد: ارتباط بی واسطه با مردم و حضور در مناطق محروم سرلوحه کار تمام مدیران قرار گیرد زیرا مدیر بی حال و پشت میزنشین نمی‌تواند طعم فقر و محرومیت را از روستاها بزداید و مدیران باید در روستاها حضور پیدا کنند.

استاندار مازندارن راه اندازی واحدهای نیمه فعال و تعطیل را از دیگر گام‌ها در استان بیان کرد و گفت: یکی از دلایل رشد اقتصادی استان فعال کردن واحدهای تعطیل و غیرفعال بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096207

مهمترین اخبار ایران و جهان: