نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 17:49

خدمتگزاری ویژگی برجسته «سردار قاسمی» بود

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه خدمتگزاری، شاخص برجسته مرحوم قاسمی بود، گفت: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات‌رسانی به انقلاب یک لحظه درنگ نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر سه شنبه در مراسم یادبود مرحوم سردار رستم قاسمی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان ویژگی‌های مرحوم سردار رستم قاسمی اظهار داشت: سردار رستم قاسمی جهادی و انقلابی در ابعاد گوناگون به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرد و خدمات این سردار در همه عرصه‌های سازندگی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه خدمتگزاری، یک شاخص بسیار برجسته مرحوم قاسمی بود، افزود: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات‌رسانی به انقلاب اسلامی تا لحظه فوت یک لحظه درنگ نکرد و همواره برای پیشرفت و توسعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

وی نقش مرحوم رستم قاسمی در عرصه سازندگی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و فعالیت‌های عمرانی را یادآور شد و گفت: سردار قاسمی از ابتدای انقلاب بیش از چهار دهه عمر خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی صرف کرد.

خدمتگزاری ویژگی برجسته «سردار قاسمی» بود

مراسم یادبود مرحوم سردار حاج رستم قاسمی سه شنبه با سخنرانی سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

در این مراسم یادبود آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908951

مهمترین اخبار ایران و جهان: