نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 21:44

از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از تعاونی‌های خراسان‌شمالی استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به تعاونی‌ها استفاده شود، گفت: تمام ارگان‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، تعاون و تشکل‌ها باید همه در کنار تعاونی‌ها قرار بگیرند تا توفیق حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی، عصر امروز در جلسه تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی اظهارکرد: موضوع توجه و  حمایت از شرکت‌های تعاونی در حوزه توسعه و عمران بسیار حائز اهمیت است چرا که یک کار فراگیر شهرستانی انجام می‌دهند و زمینه‌ساز رونق اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها بهترین نوع سرمایه‌گذاری و بهترین نوع توسعه عدالت‌ در یک شهرستان هستند، گفت: تمام مدیران و مسوولان باید دید مثبت و کارگشایی به موانع داشته باشند و تشکیل این جلسه‌ها باید منجر به رفع مشکلات و دارای دستاوردهایی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی ضمن تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به تعاونی‌ها استفاده شود، افزود: تمام ارگان‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، تعاون و تشکل‌ها باید همه در کنار تعاونی‌ها قرار بگیرند تا توفیق حاصل شود.

وی عنوان کرد: در این خصوص با اقدام جهادی و کار اصولی مشکلات ریشه‌یابی شوند و در ادامه برای رفع مشکلات آنها در شوراها و کار گروه‌های مربوطه اقدام گردد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی ادامه داد: این تعاونی‌ها متشکل از تیمی متفکر که دارای تجربه، سابقه و تفکرات راهبردی و ارزشمند هستند که در توسعه استان موثرخواهند بود.

وی ضمن ارتباط موثر بین تمام مدیران و فرمانداران با سرمایه‌گذاران و مردم تاکید کرد: در راستای پاسخگویی بی‌واسطه و رفع موانع بر سر راه توسعه، روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با تمام سرمایه‌گذاران و شهروندان برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625951

مهمترین اخبار ایران و جهان: