نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 15:07

ولایت مداری و ولایت پذیری از شاخص‌‌های بارز سردار سلیمانی بود

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: یکی از برجستگی‌های شهید سلیمانی که از او جریان ساخت، که برای همه ما درس است ، ولایت مداری و ولایت پذیری سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی، جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مرقد مطهر شهید گمنام منطقه که همزمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع کارکنان این یگان پدافندی برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی با تمام ظرفیت و توان خود مخلصانه پای ولایت ماند و از آن تا پای جان دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی امروز شناخته شده تر از سردار سلیمانی است افزود: تاثیری که شهید سلیمانی دارد به مراتب بیشتر از سردار سلیمانی است و این لطف خداست که به مجاهدین حق وعده داده و امروز در مورد شهید سلیمانی محقق شده است.

امیر سرتیپ دوم عباسی با بیان اینکه با پاسداشت یاد شهدا، دشمنان خواهند فهمید که انقلاب همچنان پویا و زنده است افزود: مردم ایران همیشه به نظام، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا وفادار خواهند بود.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از بهترین قدرتهای امنیت بخش به نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است اظهار داشت: نیروهای مسلح موظف به تامین امنیت برای مردم هستند اما قدرت اصلی در اختیار مردم است و به آن مشروعیت می بخشند.

وی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری کارکنان در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: اگر عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهیم، شرط آن حضور همه جانبه در انتخابات پایان سال است که امنیت ،اقتدار و سربلندی کشور را در پی خواهد داشت.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625507

مهمترین اخبار ایران و جهان: