نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:29

رهایی گروگان در عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از رهایی گروگان 19 ساله با عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان خبر داد و گفت: تمامی اعضای این باند دستگیر و یک نفر از اعضای این باند در عملیات رهایی گروگان در پی درگیری مسلحانه با پلیس مجروح شد و در بیمارستان جان باخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نوروزی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: روز جمعه ۶ بهمن ماه جاری در پی تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ موضوع آدم‌ربایی و گروگان‌گیری در شهرستان علی‌آبادکتول به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: این موضوع به فوریت در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد متهمان با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری فرد گروگان را از مقابل درب منزل ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول خاطرنشان کرد: کارآگاهان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت و توان شبکه اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و تحقیقاتی، ردپای تعدادی از اعضای این باند را در استان خراسان شمالی کشف کردند که با هماهنگی مرجع قضایی تیمی مجرب از کارآگاهان و نیروهای عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و سه نفر از اعضای این باند را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

نوروزی گفت: پس از انجام عملیات و تحقیقات فوری از متهمان مشخص شد فرد گروگان توسط تعداد دیگری از اعضای باند به استان کرمان منتقل شدند که بلافاصله در یک اقدام هوشمندانه پلیسی و همکاری پلیس گلستان و کرمان مخفیگاه متهمان در این استان شناسایی و عملیات رهایی گروگان و دستگیری متهمان اجرا شد.

وی اضافه کرد: در عملیات رهایی گروگان یکی از متهمان بلافاصله دستگیر و گروگان‌گیر دیگر در درگیری مسلحانه با ماموران با شلیک پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: گروگان یک جوان حدود ۱۹ ساله بوده که توسط اعضای این باند روزهای گذشته توسط اعضای این باند ربوده شده بود و خوشبختانه گروگان توسط پلیس آزاد شده و سالم تحویل خانواده شد.

نوروزی گفت: این عملیات شب گذشته انجام و تمامی اعضای این باند دستگیر شدند و متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده فرد گروگان اعلام کردند.

وی بیان کرد: تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

پایان پیان/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653151

مهمترین اخبار ایران و جهان: