نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 17:07

مهار روند افزایشی تصادفات در کشور

رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی از مهار روند افزایشی تصادفات می‌گوید.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ سومین جلسه قرارگاه کاهش تصادفات رانندگی با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور سردار قاسم رضایی، رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی و جمعی از فرماندهان و رؤسای پلیس راهور در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی در قرارگاه کاهش تصادفات که به صورت ارتباط تصویری با استان‌های سراسر کشور بود به روند تصادفات اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه روند افزایشی تصادفات در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ کنترل شده و کاهشی شده است.

سردار حسینی افزود:سال ۱۴۰۲ با چالش شروع شد؛ در طرح نوروزی و در ۳ ماهه اول به دلایل مختلف افزایش بی رویه نسبت به سال قبل داشتیم و نزدیک به ۱۵ درصد افزایش جانباختگان به نسبت مشابه سال قبل داشتیم؛ اما امروز این افزایش به کمتر از ۶ درصد رسیده است، استان‌هایی روند افزایشی شتابان و نگران کننده داشتند که امروز روند افزایشی کاملاً مهار شده است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات ما در راستای رسالت اصلی پلیس راهور در ایجاد انضباط بخشی ترافیکی و کاهش تصادفات است تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای کاهش تصادفات فروگذار نمی کنیم. 

وی گفت: باید از تمام ظرفیت ها مانند شرکت های دانش بنیان در راستای هوشمندسازی و کاهش تصادفات بهره‌گیری کنیم.

این خبر در حال تکمیل است

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637651

مهمترین اخبار ایران و جهان: