نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 10:51

ارتش اسرائیل به کشته شدن 2 نظامی دیگر خود اعتراف کرد

ارتش اسرائیل بعد از انتشار تصاویر متعدد از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، از کشته و مجروح شدن نظامیان اسرائیلی در غزه، امروز (دوشنبه) به مرگ دو نظامی خود اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش اسرائیل، بامداد امروز (دوشنبه)، از کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نوار غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو نظامی در نبرد زمینی با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شده‌اند. منابع اسرائیلی می‌گویند این دو نظامی که در یک ساختمان در منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه مخفی شده بودند، دیشب در پی شلیک یک راکت ضدزره کشته شدند.

 

 

رسانه‌های اسرائیلی همزمان با انتشار این بیانیه خبر دادند ۳ نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه مجروح شده‌اند که وضعیت آن‌ها «خطرناک» توصیف شده است.

این در حالی است که ارتش اسرائیل چند روز پیش نیز از کشته شدن یک افسر دیگر خود در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در شمار نوار غزه خبر داده بود.

رسانه‌های اسرائیلی نیز چند روز پیش از کشته شدن یک نیروی ذخیره ارتش اسرائیل خبر داده بودند که بر اثر جراحات وارده از پا درآمد.

گروه‌های مقاومت فلسطین بارها با انتشار تصاویر مختلف تاکید کرده‌اند که آمار اعلام شده‌ از سوی ارتش اسرائیل درباره میزان تلفات بسیار کمتر از آمار حقیقی است.

گروه‌های مقاومت اعلام کرده‌اند که ارتش اسرائیل عامدانه آمار تلفات خود را به صورت قطره‌چکانی منتشر می‌کند تا شمار دقیق کشته‌شدگان را پنهان کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668707

مهمترین اخبار ایران و جهان: