نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 11:29

برنامه حجاب و عفاف زینبی آخر هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از برگزاری بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی در پایان این هفته در سواحل مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی که با حضور جمعی از تلاشگران فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه تحول آفرین، ویژه برنامه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران در اجرای این طرح یادآور شد: این برنامه با محوریت جوانان انقلابی و مومن دیار علویان به مرحله اجرا در می‌آید. 

سلگی دولت سیزدهم را تحول‌آفرین در عرصه فرهنگ دانست و افزود: سیاست کلیدی دولت در عرصه فرهنگی توجه به بازآفرینی ارزش‌های فرهنگی اصیل ایرانی و اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه گروه‌های اجتماعی مردم‌نهاد برای نقش‌آفرینی در عرصه فرهنگی مازندران سازماندهی شدند از نقش محوری برجستگان و نخبگان فکری و فرهنگی استان همچون امامان جمعه و جماعات و نیز جوانان انقلابی این عرصه در پیشبرد طرح‌های تحولی حوزه فرهنگ تقدیر کرد.

وی اعلام کرد: پیشاهنگی جوانان انقلابی و با بصیرت دیار علویان در حوزه فرهنگ مایه مباهات است، دولت سیزدهم در دفاع از مواضع فرهنگی انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

سلگی در پایان با تاکید بر عزم دولت در حل چالش‌های فرهنگی کشور عنوان کرد: بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی پنج‌شنبه این هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496107

مهمترین اخبار ایران و جهان: