نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 17:31

امروز صنعت دفاعی کشور موجب افتخار و عزت است

وزیر کشور گفت: امروز صنعت دفاعی کشور موجب افتخار و عزت است، به طوری که در حوزه پهپادها و موشک‌ها در یک نقطه تعیین کننده قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با اشاره به اینکه تجهیزات به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاکی از ظرفیت بالای صنعت دفاعی کشور است، گفت: امروز به برکت تلاش صنعت گران این حوزه به خود کفایی بالایی در صنایع نظامی رسیده‌ایم به طوری که در حوزه پهپادها و موشک‌ها در یک نقطه تعیین کننده در صنایع دفاعی جهانی قرار داریم.

وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با اشاره به اینکه تجهیزات به نمایش درآمده در این نمایشگاه حاکی از ظرفیت بالای صنعت دفاعی کشور است، افزود: امروز صنعت دفاعی کشور موجب افتخار، عزت و ترساندن دشمن است.

وزیر کشور با اشاره به گستردگی فراوان، تنوع و عمق فناوری محصولات دفاعی تصریح کرد: امروز با کمک رزمندگان با ایمان و ابزاری که صنایع دفاعی در اختیار آنها قرار می‌دهد، یکی از بزرگترین بازدارندگی‌ها را در مقابل دشمن و نظام سلطه ایجاد کرده‌ایم.

احمد وحیدی ادامه داد: به برکت تلاش صنعت گران صنعت دفاعی به خود کفایی بالایی در صنایع نظامی رسیده‌ایم به طوری که در حوزه پهپادها و موشک‌ها در یک نقطه تعیین کننده در صنایع دفاعی جهانی قرار داریم و با پیشرفتی که در این صنعت کشور حاصل شده، ان شاء الله به زودی در همه حوزه‌ها به همین نقطه تعیین کننده می‌رسیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479107

مهمترین اخبار ایران و جهان: