نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 13:21

طرح‌های فعال عمرانی و مشارکتی استان اردبیل بی‌سابقه است

استاندار اردبیل گفت: در طی حدودا ۲ سال اخیر، طرح‌های عمرانی و مشارکتی قابل توجهی در سطح استان اردبیل فعال شده است که تا کنون بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلو استان اردبیل، اظهار کرد: در طی حدودا ۲ سال اخیر، در سطح استان اردبیل طرح‌های عمرانی و مشارکتی قابل توجهی در استان فعال شده و تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام عملیات اجرایی است که این حجم از پروژه‌ها در استان اردبیل بی‌سابقه است.

وی افزود: از کلیه قشرهای استان درخواست داریم که وضعیت حدودا دو سال استان اردبیل در حوزه‌های مختلف زیرساختی را با گذشته استان به شکل منصفانه و منطقی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: همت، کار جهادی و همدلی مسوولان استان اردبیل منجر به اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه استان اردبیل شده است و دولت محلی و مرکزی، کارهای نمایشی که هیچ اقدامی در راستای توسعه و پیشرفت استان اردبیل را در پی نداشته را در دستور کار ندارد.

عاملی تصریح کرد: اختیارات شهرداری و شورای شهر اردبیل در راستای خدمت به مردم و توسعه اردبیل است و در راستای افزایش روند خدمت به مردم اردبیل، دولت محلی به شکل ویژه همانند سایر نقاط استان اردبیل پای کار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475207

مهمترین اخبار ایران و جهان: