نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 13:59

پیگیری امور ایثارگران در جلسه مدیرکل بنیاد فارس با شهردار شیراز

مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در جلسه ای با محمدحسن اسدی شهردار شیراز دیدار و در خصوص پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظرکردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در جلسه ای با محمدحسن اسدی شهردار شیراز دیدار و در خصوص پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظرکردند.

وی همچنین به ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز در آینده نزدیک اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان برای ارئه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم ساخته می شود و قرار است ۱۰۰ تخت بیمارستان به جانبازان معزز اعصاب و روان و ۵۰۰ تخت جنرال نیز برای بخش ها و تخصص های دیگر اختصاص یابد.

در صورت تامین زمین، عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان تا دو ماه آینده آغاز می شود.

وی افزود: در ادامه این جلسه مقررشد شهرداری شیراز در زمینه ساماندهی مزار مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای شهر شیراز به خصوص دارالرحمه اقدام  و سنگ های فرسوده مزار شهیدان تعویض و سایه بان نیز بهسازی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از اقدام شهرداری شیراز درخصوص نصب تابلوهای تصاویر شهدا در معابر شهری تقدیر و خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقررشد تابلوهای جدید و با کیفیت از تمثال شهدا در ورودی های شهر شیراز و معابر شهری نصب شود.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313095

مهمترین اخبار ایران و جهان: