نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 19:56

پیام تبریک معاون اول قوه قضائیه به مناسبت هفته بسیج

معاون اول قوه قضائیه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص به ویژه قضات، حقوقدانان و کارمندان بسیجی دستگاه قضا تبریک گفت.

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس،به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه،حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص به ویژه قضات، حقوقدانان و کارمندان بسیجی دستگاه قضا تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج هفته گرامیداشت ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و پاسداشت ایمان، ولایتمداری، اخلاص و شجاعت جوانان مؤمن و پیشتاز در عرصه شهادت و ایثار است.

بسیج شجره طیبه‌ای است که با خون پاک شهدای والا مقام انقلاب اسلامی آبیاری شده است و به برکت و رشادت و فداکاری این مجاهدان راه خدا، شکوه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عالم گیر شده است و این نظام مقدس اسلامی در مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی، نستوه و استوار ایستاده است.

اینجانب یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و ایثارگران والامقام به ویژه شهدای بسیجی را گرامی می‌دارم و هفته بسیج را به بسیجیان جان برکف ملت شهید پرور و قضات و کارمندان بسیجی دستگاه قضایی تبریک عرض می‌‌کنم.

محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581551

مهمترین اخبار ایران و جهان: