نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 18:25

برگزاری کمیسیون پزشکی حق پرستاری خانواده های شهدا و ایثارگران در ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: کمیسیون پزشکی حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان با حضور تیم پزشکی اعزامی از بنیاد مرکز برگزار شد.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیسیون پزشکی حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا ( والدین، همسران، فرزندان )، خانواده جانبازان ( همسر، فرزند ) با حضور تیم پزشکی اعزامی از بنیاد مرکز برگزار شد.

وی افزود: به استناد مواد ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحیه آن در قانون برنامه ششم توسعه، کمیسیون پزشکی حق پرستاری با حضور تیم پزشکی اعزامی از مرکز برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: این کمیسیون در راستای برقراری حق پرستاری والدین، همسران و فرزندان شهدا و همچنین همسران و فرزندان جانبازان که دارای بیماری‌های خاص و یا صعب‌العلاج یا محدودیت جسمی حرکتی هستند به صورت غیر حضوری در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار و تعداد ۳۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به درخواست های مکرر جامعه ایثارگری با رایزنی به عمل آمده، تیم پزشکی مرکز به استان ایلام اعزام شد که بعد از بررسی پرونده متقاضیان و تأیید کمیسیون پزشکی، مشمول دریافت حق پرستاری می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کمیسیون پزشکی مشمول دریافت حق پرستاری در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آبان ماه سال جاری برگزار شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567395

مهمترین اخبار ایران و جهان: