نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 21:52

کاهش ۱۹ درصدی سرقت‌ در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال وقوع سرقت‌های مهم در شهرستان گنبدکاووس نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش یافته‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ نادعلی صادقی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با موضوع تشکیل کارگروه رسانه برای تعامل و رفع مسائل اجتماعی و شهری شهرستان اظهارکرد: امسال وقوع سرقت‌های مهم نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش، سرقت از منازل چهار درصد افزایش، سرقت از خودروها ۴۰ درصد کاهش، سرقت از اماکن خصوصی ۲۶ درصد کاهش و در مجموع در کل سرقت‌ها سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده‌ و تعداد تماس‌های مردم به پلیس ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده‌ است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه زبان گویای مردم و پلیس هستند، خاطرنشان‌کرد: کارگروه رسانه با هدف تعامل و همکاری بین خبرنگاران و انتظامی شهرستان تشکیل شده تا موارد و موضوعات مختلف از نگاه خبرنگاران در این کارگروه‌ها مطرح و بررسی شود و سپس راهکار مناسب برای رفع آن انجام گیرد.

صادقی گفت: خودروهای متخلفی که از نظر پلیس ستاره‌دار شدند و تخلفات خود را تکرار کنند، به مدت سه ماه به پارکینگ خودروها منتقل خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون چندین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان اجرا شده و ۸۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سد معبر نمایشگاه اتومبیل واقع در ابتدای بلواردانشجو در گنبدکاووس ابرازکرد: این نمایشگاه باعث مزاحمت برای عابران پیاده و خودروهای عبوری شده‌ بود و علیرغم تذکرات انتظامی و پلیس، اقدامی نکرد، به همین جهت این واحد صنفی پلمب شد و قرار است مکان فعالیت خود را به جای دیگری منتقل کند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579251

مهمترین اخبار ایران و جهان: