نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:20

کشف 140 هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف دپوی 140 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع و همچنین توقیف 16 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق وجرایم اقتصادی با همکاری پلیس مرزبانی استان طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت 24 ساعت در شهرستان هندیجان به مرحله اجرا درآوردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالاو ارز به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی استان و با همکاری پلیس مرزبانی با انجام برنامه ریزی منسجم طی چند عملیات مشترک در 8 نشانگاه های آلوده مقدار 140 هزار لیترسوخت قاچاق بهمراه تعداد 422 مخزن و بشکه نگهداری سوخت کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح 16 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و 10 دستگاه شناور را توقیف کردند، تصریح کرد: در این ارتباط 30 متهم قاچاقچی  دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان 60 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617095

مهمترین اخبار ایران و جهان: