نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 23:21

ارتش اسرائیل: در حال پیشبرد جنگ ترکیبی و پیچیده‌ای هستیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری در واکنش به کشته شدن دست کم 15 نظامی این رژیم در 24 ساعت گذشته گفت که ارتش اسرائیل در حال پیشبرد جنگ ترکیبی و پیچیده‌ای است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که ارتش این رژیم شبکه تونلی در شهر جبالیا در نوار غزه و همچنین جسد 3 نظامی اسرائیلی کشته شده را پیدا کرده است.

وی در ادامه کنفرانس خبری خود گفت: «ما در حال پیشبرد جنگ ترکیبی و پیچیده‌ای هستیم».

هانگاری در ادامه اضافه کرد: «بدون تلفات دادن در میان نظامیانمان، امکان نابودی حماس وجود ندارد».

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه خبر داد که یک افسر در بخش نیروهای زرهی در نبردهای شمال غزه کشته شده تا بدین ترتیب، شمار کشته شدگان ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته به 15 نفر برسد.

پیش از این ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های القسام خبر داده بود که طی چهار روز گذشته، موفق شده‌اند، 48 نظامی اسرائیلی را از پای درآورند و دهها نفر را نیز زخمی کنند.

ابوعبیده با اشاره به انهدام 35 خودروی نظامی اسرائیل، گفت که نیروهای القسام در این مدت، 24 مأموریت نظامی انجام داده‌اند که شامل حملات خمپاره‌ای و بمبهای ضد نفر و درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست بوده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در جلسه امروز کابینه گفت: «جنگ بهای بسیار سنگینی بر ما تحمیل می‌کند. با این حال، چاره‌ای جز ادامه جنگ نداریم.»

تلفات نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی در نوار غزه رو به افزایش است که تلویزیون اسرائیل (کان) اخیرا در گزارشی اعلام کرد که تل‌آویو طی هفته‌های آینده قصد خارج کردن نظامیان خود از نوار غزه را دارد.

ارتش اسرائیل در حالی نظامیان خود را از نوار غزه خارج خواهد کرد، که هدف مرحله دوم عملیات یعنی بازگرداندن اسرا در نبرد زمینی را محقق نکرده است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614933

مهمترین اخبار ایران و جهان: