نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 07:58

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان

خبرنگاران ورزشی خبرگزاری فارس اصفهان در دومین جشنواره ورزشی‌نویسان صاحب رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم اختتامیه دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان همزمان با روز جهانی ورزشی‌نویسان برگزار شد.

در این مراسم خبرنگاران ورزشی خبرگزاری فارس اصفهان خوش درخشیدند؛ در بخش مصاحبه محمد نوری با خبر «به دنبال حضور قدرتمند در باشگاه‌های آسیا هستیم» و در بخش تیتر اجمین هوسپیان با خبر «چرا بهترین ذوب‌آهن تاریخ قهرمان آسیا نشد» رتبه سوم را به دست آوردند.

 

امین کریمیان، رئیس انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با گرامی داشت روز جهانی ورزشی نویسان، این روز را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و بیان داشت: برپایی دومین جشنواره مطبوعات ورزشی گامی مهم در راستای اعتلای خبرنگاری و عکاسی ورزشی است.

وی با اشاره به این‌که خبرنگار باید تحلیلگر، کارشناس و پیشنهاد دهنده و ورزشی‌نویس و عکاس ورزشی باید ثبت‌کننده وقایع در راستای هدایت جامعه به معروف باشد، تصریح کرد: در مهلت تعیین شده ۳۰۰ اثر در هشت بخش به جشنواره ارسال و‌ مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

لازم به ذکر است، ۲۹۷ اثر در بخش‌های گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت، تیتر، عکس، فیلم و طرح و گرافیک توسط ۷۲ شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326877

مهمترین اخبار ایران و جهان: