نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 12:13

ایجاد کمیته‌های تخصصی در بهزیستی از ضروریات کار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایجاد کمیته‌های تخصصی در اداره بهزیستی و استفاده از افراد توانمند و باهوش از ضروریات کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان علی دری‌نجف‌آبادی امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: ادارات بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر جز حساس‌ترین بخش‌های مسئولیت‌پذیر کشور هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و به روز برای سال آینده بسیار مهم است افزود: داشتن آمار دقیق از افراد تحت پوشش با همکاری کمیته امداد جز مسائل با اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایجاد کمیته‌های تخصصی در اداره بهزیستی و استفاده از افراد توانمند و باهوش از ضروریات کار است.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید تلاش بیشتر برای خدمت به افراد تحت پوشش صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور استفاده بهتر از امکانات باید تدبیر ویژه‌ای صورت گیرد؛ پیشنهاد استفاده از ظرفیت روحانیت جهت استفاده در کارهای خیر و آموزش افراد نیازمند از جمله افراد درمان شده دارای سابقه اعتیاد بسیار خوب است و باید با جدیت پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه توجه به پرسنل و مشکلات آنها نیز با سرلوحه کارها قرار گیرد تا با روحیه بالا و نشاط بیشتر به کارها بپردازند، گفت: اهمیت به زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست و آسیب‌پذیر جامعه نیز جز کارهای مهم است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و آسیب‌شناسی نسبت به رفع این مشکلات اقدام صورت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1071633

مهمترین اخبار ایران و جهان: