نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 22:27

کاراته وان پاریس| سه مدال طلا، نقره و برنز؛ حاصل تلاش نمایندگان ایران

سه مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴ بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ اولین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2024 به میزبانی پاریس فرانسه از 6 بهمن آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و فینال به پایان رسید. در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهای کشورمان  در قالب تیم "کاراته پلاس" در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

آتوسا گلشاد نژاد در وزن 61- کیلوگرم بانوان در رقابت فینال مقابل آنیتا سروجینا از اوکراین در حالی که یک بر یک مساوی بود با رای داوران پیروز شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر کاراته وان پاریس 2024 را به دست آورد.

مبینا حیدری در فینال وزن 68- کیلوگرم مقابل تالیا سومبه از فرانسه با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و صاحب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شد.
علی مسکینی دیگر کاراته‌کا کشورمان نیز با پیروزی 10 بر 2 مقابل عبداله شعبان از کویت در دیدار رده بندی وزن 60- کیلوگرم صاحب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.
امیر مهدی‌زاده، مهدی عاشوری، لیلا برجعلی و مهسا افسانه دیگر کاراته‌هاهای کشورمان بودند که با شکست در دیدار رده بندی دست‌شان از رسیدن به مدال برنز کوتاه ماند.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1652633

مهمترین اخبار ایران و جهان: