نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 13:08

مدیریت طرح‌های فرهنگی در سواحل دریا رویکرد محوری دولت است / اجرای طرح‌های دریا در ۵۲ نقطه مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات فرهنگی در سواحل گفت: با دستور وزیر کشور استانداران شمالی برنامه مدون فرهنگی در سواحل دریا را تدوین و ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی بعدازظهر امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد طرح‌های دریای مازندران، اظهار کرد: بحث مدیریت فرهنگی در سواحل از دغدغه‌های جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: تابستان امسال ۵۲ طرح دریای جداگانه برای بانوان و آقایان در مازندران اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران مسائل فرهنگی در سواحل دریا را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با همکاری دولت و سازمان اجتماعی کشور برای نخستین‌بار امسال اعتبارات ملی برای مسائل فرهنگی دریا اختصاص یافته است.

سلگی با اشاره به ورود جدی استانداران شمالی به مقوله فرهنگی در سواحل اظهار کرد: مدیریت فرهنگی در سواحل نیازمند وحدت رویه دستگاه‌های دولتی و تعامل بخش خصوصی است.

وی افزود: تابستان امسال با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و نظارت فرمانداران طرح‌های ویژه فرهنگی در سواحل  استان مازندران اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به مشکل عدم حضور دائمی ناجیان غریق در دریا بیان کرد: با تدبیر دولت سیزدهم برای نخستین‌بار حقوق معوقه ناجیان غریق در طرح های دریای مازندران پرداخت شد ودر این زمینه مشکلی وجود ندارد.

سلگی با مهم دانستن کارهای زیربنایی در سواحل افزود: بهره برداری فصلی از طرح های دریا سرمایه‌گذاری در سواحل دریا را با چالش مواجه کرد.

وی تصریح کرد: با عزم قاطع دولت سیزدهم ساماندهی سواحل دریای مازندران خاتمه خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: رویکرد مردمی برنامه های فرهنگی در سواحل سیاست محوری است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191877

مهمترین اخبار ایران و جهان: