نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 17:54

تمام محورهای مواصلاتی اردبیل باز است/مسدود بودن محور خلخال – پونل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها به سهولت جریان دارد.

کلیم الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس تصاویر دریافتی از مرکز نظارت مدیریت راه‌های استان اردبیل به رغم بارش پراکنده برف در نقاط مختلف و لغزندگی جاده‌ها تردد در اکثر محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای کوهستانی تردد با احتیاط انجام می‌شود و شاهد بارش پراکنده برف در این محورهای کوهستانی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل نیز به رغم ابری بودن و بارش باران تردد روانی را همراه با حضور پلیس و راهداری در مسیرهای مختلف شاهد هستیم.

وثوقی به مسدود بودن محور خلخال – پونل اشاره کرد و افزود: به غیر از این محور در سایر مسیرها تردد جریان دارد و امیدواریم در روزهای آینده نیز ایمنی بیشتری را با احتیاط رانندگان و جاده‌ها شاهد باشیم.

وی از شدت یافتن بارش برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد و بیان کرد: ضروری است تا مسافران در تردد از مسیرهای اردبیل و جاده‌های منتهی به این استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در این ایام ۷۰۰ اکیپ راهداری با استقرار در مسیرها و محورهای مواصلاتی به مسافران و گردشگری نوروزی رائه خدمات می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تاکنون یک میلیون و ۳۶ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده که این میزان تردد نسبت به سال گذشته رشد ۲۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار وسیله نقلیه به عنوان مسافر و میهمان در استان حضور دارند و ما سعی داریم در مسیرهای مختلف به آنها ارائه خدمات کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119733

مهمترین اخبار ایران و جهان: