نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 07:55

تسریع در تشریفات گمرکی کالا‌های فسادپذیر صادراتی ایران به عراق از طریق مرزهای کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: صادرات مواد غذایی و کالاهای فاسدشدنی در گمرکات استان کرمانشاه با سرعت بخشی تشریفات گمرکی با حداقل وقفه زمانی به انجام می‌رسد.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از آن‌جا که مهمترین چالش در صادرات محصولات غذایی و کالاهای فاسدشدنی، حفظ کیفیت و سلامت آن است، در همین راستا تمام تلاش و توان خود را بکار بسته‌ایم تا تشریفات گمرکی محصولات غذایی و کالاهای فسادپذیر با حداقل وقفه زمانی در گمرکات این استان انجام پذیرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت همه‌ جانبه از تولید و صادرات محصولات آن در رأس برنامه‌های گمرک است، افزود: کاهش زمان تشریفات گمرکی و به حداقل رساندن ایستایی کالا در گمرک نه تنها در کاهش هزینه‌های واحدهای تولیدی و پایین آوردن قیمت تمام شده محصولات صادراتی و تولیدی داخل حائز اهمیت بوده بلکه در به صرفه بودن صادرات محصولات و افزایش قدرت رقابت‌پذیری کالاهای تولیدی کشور در بازارهای بین‌المللی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در پایان، گفت: صادرات مواد غذایی و کالاهای فاسدشدنی در گمرکات استان کرمانشاه با سرعت بخشی تشریفات گمرکی با حداقل وقفه زمانی به انجام می‌رسد.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468433

مهمترین اخبار ایران و جهان: