نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 10:09

۲ واحد صنعتی در قزوین به بهره برداری رسید

طی مراسمی با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در نخستین روز از هفته دولت و با حضور مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسوولان، صبح امروز دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

نخستین واحد صنعتی که به بهره برداری رسید واحد تولید و عرضه کننده انواع دستگاه های محصولات تست و آزمایشگاه های صنعتی بود که با ظرفیت اسمی ٤٠٠ دستگاه مطابق با جواز تاسیس مهندسی و سایر فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در زمینی به مساحت زمین ۳۱۴۵ مترمربع و زیر بنای ٢٤٠٠ مترمربع احداث شده است.

 

این شرکت با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا و یاری و همکاری متخصصان و کارشناسان حرفه ای کار آزموده در زمینه طراحی ساخت و عرضه تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاه های صنعتی و مهندسی دارای سابقه درخشان است. 

در این مجموعه امکان ساخت دستگاه های تست خواص مکانیکی مواد مانند دستگاههای تست کشش یونیورسال سرو الکتریک و هیدرولیک انواع دستگاههای تست ضربه و دستگاههای تست خستگی استاتیکی و دینامیکی را دارد. 

ویژگی بارز محصولات تولیدی در ساخت آزمایشگاه ها در صنایع خودرو هوا فضا تولید، فولاد، تهویه مطبوع، پزشکی ساختمانی نساجی برق و الکترونیک پلیمر و کامپوزیت پیشرو در ارائه بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات با ارائه قیمت مناسب و گارانتی خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتری است.

وضعیت بازار شرکت شامل بازار داخلی- خارجی آلمان- عراق- (ترکیه) و با ۳۸ میلیارد سرمایه گذاری شده احداث و افتتاح شده است. 

دومین واحدی که با حضور مسوولان به بهره برداری رسید واحد بسته بندی انواع درپوش و سرپوش های لاستیکی بطری پلی اتیلن با ظرفیت اسمی ۱۸۰۰۰ است که در زمینی به مساحت ۱۸۴۷۴ مترمربع زیر بنا احداث و به بهره برداری رسیده است.

این شرکت تولید کننده ظروف پلاستیکی است که در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و سرمایه اولیه ۲۵ میلیون یورویی در فاز یک و با بیش از حدود ۱۰۰ نیروی انسانی متخصص و متعهد در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

در فاز یک این مجموعه ظرفیت تولید بیش از ۲ هزار تن انواع محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن را دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465733

مهمترین اخبار ایران و جهان: