نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:33

دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: دولت برای کاهش مشکلات معیشتی تلاش مضاعف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه کمک به این دولت وظیفه همگانی است، اظهار داشت: فعالیت‌های دولت انقلابی به اندازه کافی در اذهان مردم منعکس نشده است و دشمنان داخلی و خارجی نیز در فضای مجازی جنجال و حاشیه‌سازی می‌کنند تا مانع خدمت‌رسانی این دولت به مردم شوند.

امام جمعه پردیس با تاکید بر اینکه دولت باید تلاش مضاعفی را برای کاهش مشکلات معیشتی انجام دهد گفت: گرانیِ شدیدِ برخی مواد غذایی و تورم در بخش مسکن که مردم را شدیداً تحت فشار قرار داده و باید در این زمینه کاری صورت بگیرد.

حسینی افزود: تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از یک وقفه ۲۰ ساله و در طول دو سال (۴ سال زودتر از موعد مقرر) پیام‌های مهمی دارد که بخش عمده‌ای از مشکل نا ترازی گاز، خصوصاً در فصل سرما را حل خواهد کرد و این دستاورد نشان‌دهنده قدرت و نفوذ شعار جاودانه «ما می‌توانیم» است.

وی با بیان اینکه این پروژه نماد توانمندی‌های فنی و عزم متخصصان ایرانی در غلبه بر چالش‌ها و تکمیل پروژه‌های پیچیده است، عنوان کرد: این پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست طراحی‌های آمریکا و غرب برای فشار حدّاکثری است که در دوران اوج تحریم، بزرگترین و ایرانی‌ترین پروژه گازی کشور توسط فرزندان ایران به ثمر می‌نشیند.

امام جمعه پردیس با اشاره به افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌های هفته دولت در شهرستان پردیس، اذعان کرد: طی هفته دولت حدود ۶۸ پروژه در شهرستان پردیس افتتاح و کلنگ زنی شد و مهمترین آنها تالار بزرگ شهر پردیس بود که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود و اما با همت شهردار فعلی پردیس تکمیل و افتتاح شد.

حسینی با بیان آنکه طی این هفته یک مرکز آتش‌نشانی و یک ناحیه شهرداری شهر پردیس افتتاح شد که این موارد جز همان موارد ضروری بود که شهروندان نیاز داشتند، تصریح کرد: مرکز محله فاز پنج شمالی با بوستان، مسجد و فضای تجاری توسط شرکت عمران پردیس کلنگ زنی شد و به زودی ساخته و تکمیل می‌شود تا مردم این فاز از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مدرسه‌ای ۱۶ کلاسه نیز در فاز پنج افتتاح شد، افزود: مقرر شد ۶ مدرسه دیگر نیز برای سال تحصیلی پیش‌رو به آموزش و پرورش تحویل که امیدوارم محقق شود تا آموزش و پرورش نیز در بحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دچار مشکل و عقب‌افتادگی نشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480033

مهمترین اخبار ایران و جهان: