نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 08:15

جزییاتی از اجرای طرح همیاران جهادی پلیس در هرمزگان

دستیار استاندار هرمزگان در امر مردمی سازی دولت گفت: : طی این طرح که اجرای آن از امروز دهم فرودین ماه آغاز شده و تا سیزدهم فرودین هم ادامه دارد، از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی استفاده شده تا بتوان از میزان تصادفات و تلفات جاده ای کاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید علی بخشی، دستیار استاندار هرمزگان در امر مردمی سازی دولت امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: با هدف تحقق اهداف دولت مبنی بر کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای و کمک به تسهیل ترددها در محورهای پر تردد، اجرای طرح همیار جهادی پلیس‌راه در سطح استان آغاز شد.

وی افزود: طی این طرح که اجرای آن از امروز دهم فرودین ماه آغاز شده و تا سیزدهم فرودین هم ادامه دارد، از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی استفاده شده است. 

بخشی تأکید‌کرد: نیروهای داوطلب و جهادی با هدف کمک به پلیس راهور در ایام فوق‌الذکر در نقاط مختلف به ویژه محورهای پر تردد مستقر شده و با راهنمایی مسافران و یادآوری قوانین و دیگر مسائل در راستای کاهش سوانح جاده‌ای نقش‌آفرینی خواهند کرد. 

دستیار استاندار هرمزگان در امر مردمی سازی، تصریح‌کرد: این حضور با هدف افزایش نظارت‌های جاده‌ای و هشدار برای رانندگان متخلف صورت گرفته است زیرا بیشتر تصادفات جاده‌ای به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز حادث می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: حضور گروه‌های مردمی در کنار پلیس، موجب آرامش خاطر و قوت قلب خانواده‌ها و مسافران نوروزی می‌شود و رعایت قوانین و مقررات را به آن‌ها یادآوری می‌کند. 

بخشی در پایان تاکید‌کرد: استاندار هرمزگان تاکید ویژه‌ای بر حفظ ایمنی راه‌ها و ترددها دارند به همین منظور اولویت پلیس و همیاران جهادی پلیس حفظ جان مردم و کاهش تصادفات است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120454

مهمترین اخبار ایران و جهان: