نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 00:43

مراسم تحویل اسناد مالکیت رسمی در بندر بولخیر تنگستان برگزار شد

بوشهر- مراسم تحویل اسناد مالکیت رسمی در اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی عرضه، تولید و حمایت از مسکن، در بندر بولخیر شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) مراسم تحویل اسناد مالکیت رسمی، جهت شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای بالای ۲۰ خانوار، در اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی عرضه، تولید و حمایت از مسکن، با حضور فرماندار تنگستان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان بوشهر و مردم روستای بولخیر در بخش دلوار تنگستان، در محل حسینیه‌ی این روستا برگزار شد.

فرماندار تنگستان در این مراسم بیان کرد: به همت شورای اسلامی، دهیار و پشتیبانی بخشدار دلوار، چندین پروژه عمرانی در روستای بولخیر در طی یک ماه اخیر، از پیش از نوروز تا به الان انجام شده است.

احمد لطفی افزود: امروز نیز بیش از دوازده هزار متر مربع از معابر در قسمت ساحل روستا آسفالت و همچنین کلنگ‌زنی پیاده رو سلامت در ساحل روستا انجام شده است.

وی اظهار کرد: به مردم روستا توصیه می‌کنم با شورای اسلامی روستا برای حل اختلافات در بحث مالکیت زمین‌ها، با استفاده از روش‌هایی مانند تهاتر اقدام کنند تا شورا و دهیاری بتوانند اقدامات عام‌المنفعه بیشتری در روستا انجام دهند.

لطفی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با همکاری مردم، شورای اسلامی و دهیاری بتوانیم برنامه‌ریزی‌های بهتری برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بیشتر در روستا داشته باشیم..

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156354

مهمترین اخبار ایران و جهان: