نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 20:40

حساب‌های بانکی صنایع خراسان شمالی به درون استان منتقل شد

بجنورد - مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی با اشاره به لزوم بهبود منابع بانکی استان گفت: حساب‌های بانکی صنایع دولتی و عمومی استان به داخل خراسان شمالی منتقل شدند.

مهدی زهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای بهبود وضعیت منابع بانکی در استان خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از مهمترین منابع مالی بانکی در استان‌هایی همچون خراسان شمالی، گردش حساب‌های بانکی صنایع بزرگ و اصلی استان در همان منطقه است.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی با تاکید بر اثرگذاری ارتقا منابع بانکی هر استان بر اعطای تسهیلات به متقاضیان همان خطه جغرافیایی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام مدیران دولتی در دولت آیت الله رئیسی، منابع مالی صنایع خراسان شمالی که دارای مالکیت عمومی و دولتی هستند به بانک‌های همین استان منتقل شد.

وی این اقدام را در راستای قوانین موجود کشور بیان کرد و گفت: این اقدام برای صنایعی همچون پتروشیمی بجنورد، آلومینای ایران مستقر در جاجرم و قند شیروان محقق شده است.

زهرابی در انتها گفت: گردش مالی این صنایع در استان باعث ارتقا منابع بانکی در خراسان شمالی شده و بیش از پیش می‌توانند به اعطای تسهیلات مورد نیاز به خصوص در مواردی همچون ازدواج و اشتغال بپردازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153954

مهمترین اخبار ایران و جهان: