نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:27

وادی: موسوی و بزرگترها به جوانان آموزش خوبی می‌دهند/ یک‌دل هستیم و برای نمایشی قدرتمند پیش می‌رویم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: لیگ ملت‌ها چون رنکینگ آن برای ما خیلی مهم است، با تمام قدرت جلو خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدطاهر وادی پس از تمرین تیم ملی والیبال گفت: جوان‌تر از وقتی که به تیم ملی اضافه شدند در حال یادگیری از بزرگ‌تر ها هستند. بزرگ‌تر ها نیز مثل سید محمد موسوی و دیگر دوستان هر چه که در توان دارند، آموزش می‌دهند. خوبی حضور جوان‌ها در اردو این است که انگیزه دارند و می‌خواهند که انتخاب شوند و به مسابقات بیایند. همه تیم یک دل هستند و در تلاش هستیم که بهترین عملکرد را به نمایش گذاریم. تیمی که همدل باشد، بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

وی ادامه داد:‌ تمرینات بسیار پرفشار دنبال می‌شود، به طوری که مربی بدنساز ما امروز گفته بود که تمرینات یک مقدار سبک‌تر است ولی چنین چیزی نبود. حتی تعداد ست‌ها نیز بیشتر شده بود. اردوی ترکیه نیز می‌تواند به هماهنگی تیم کمک کند. به دنبال این نیز هستند که یک دیدار تدارکاتی نیز داشته باشیم.

پاسور تیم ملی والیبال گفت: لیگ ملت‌ها چون رنکینگ آن برای ما خیلی مهم است، با تمام قدرت جلو خواهیم رفت و سعی می‌کنیم با قدرت و توام با پیروزی این مسابقات همراه شود. 

وادی گفت: رقابت خوبی با جواد کریمی داریم، بیرون از زمین رفاقت داریم ولی در زمین سعی می‌کنیم رقابت بین ما برقرار باشد. این خیلی کمک می‌کند که هم من و هم جواد پیشرفت کنیم. 

وی در انتها اظهار داشت: هدف‌گذاری را به ما اعلام نکردند، به ما گفتند که باید بهترین نتیجه را کسب کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186810

مهمترین اخبار ایران و جهان: