نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 10:07

مشارکت بالای دهه هشتادی‌ها برای حضور در مراسم اعتکاف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اعتکاف، گفت: در حال بررسی برای افزایش بیشتر مساجد و مشارکت مردم بویژه حضور دهه هشتادی‌ها در این مراسم معنوی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن حلول ماه رجب المرجب و نزدیک شدن به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای باشکوه برگزار شدن این مراسم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویش‌های معنوی در جامعه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی به‌ویژه در سال‌های اخیر، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این مراسم در هر سال باشکوه‌تر و با حضور همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود با اشاره به ظرفیت‌ها و وجود مساجد و اماکن مذهبی شهرستان ، اضافه کرد: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۶ مسجد شهرستان و روستاهای اطراف این بخش برگزار می‌شود که در حال بررسی برای ایجاد افزایش بیشتر مساجد و مشارکت مردم به‌ویژه حضور دهه هشتادی‌ها در این مراسم معنوی هستیم.

کاظمیان به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: با توجه به تقارن این مراسم معنوی با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، باید از ظرفیت‌های این مراسم در راستای معرفی دستاوردهای مهم و کم نظیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری عظیم الشان انقلاب  با محوریت جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی بهره گرفت و مبلغان باید از این ظرفیت مهم حداکثر استفاده را ببرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001854

مهمترین اخبار ایران و جهان: