نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 14:17

جوانان بسیجی در عرصه علم و فناوری نقش موثری دارند

گرگان- معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج علمی پژوهشی گلستان با روحیه جهادی و دیدگاه دانش بنیان به حمایت همه جانبه از فعالان می پردازد تا منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مجید زمانی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره علم و فناوری استان اظهار کرد: نقش آفرینی جوانان بسیجی در عرصه علم و فناوری بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از شهدای علمی و جامعه نخبگانی ما گفتمان بسیج را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند که شهید احمدی روشن و شهید فخری زاده از مصادیق بارز آن هستند.

معاون اجرایی سپاه نینوای گلستان افزود: سند اعتلای بسیج اولین سندی که بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارائه شد است بنابراین بسیج در تحقق آرمان‌های انقلاب در گام دوم نقشی اساسی خواهد داشت.

زمانی بیان کرد: زمانی که منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنیم مشاهده می‌کنیم بعد از توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، تکیه به جوانان ایران اسلامی را به عنوان یک کلیدواژه اساسی در رفتار حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج علمی پژوهشی استان با روحیه جهادی و دیدگاه دانش بنیان به حمایت همه جانبه از فعالان می‌پردازد تا منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال تحقق یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910454

مهمترین اخبار ایران و جهان: