نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 12:02

بخش تعاون ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیری برای توسعه کرمانشاه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تعاونی‌ در استان، گفت: بخش تعاون ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیری برای توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در نشت با اعضای هیأت رئیسه جدید اتاق تعاون استان، اظهار کرد: بخش تعاون ظرفیت بی‌بدیل و بی‌نظیری برای توسعه استان است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تعاونی‌ در استان، ادامه داد: تعاونی‌ها می‌توانند بهترین پایگاه برای ایجاد رشد اقتصادی متوازن بوده و در تمامی زمینه‌ها  موجبات اشتغال پایدار را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر در این حوزه برنامه محور و با یک نقشه راه مشخص حرکت کنیم می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی استان را مرتفع کنیم.


نشست مدیرکل کار کرمانشاه با اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون استان

 

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۷۱۰ هزار نفر در استان عضو تعاونی‌ها هستند، گفت: اتاق تعاون بزرگ‌ترین تشکل مردمی حوزه تعاون در استان است و انتظار می‌رود سیاست‌ها و اهداف تعالی بخش تعاون را پیگیری و به سرانجام برساند.

احمدی در ادامه از برنامه دولت سیزدهم برای تقویت تعاونی‌ها و افزایش سهم آن‌ها از اقتصاد کشور سخن گفت و افزود: سند توسعه بخس تعاون، گام بزرگ دولت سیزدهم به‌ منـظور افزایش شتاب سهم بخش تعاون در اقتصاد استان محسوب می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630610

مهمترین اخبار ایران و جهان: