نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 08:10

تلاش استان اتمام باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های نیمه کاره که خیلی اهمیت دارد و در منطقه خیلی خوبی در زنجان واقع شده، موزه دفاع مقدس است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که سال آینده این موزه به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان سه‌شنبه‌شب با حضور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و موزه دفاع مقدس از روند ساخت و تکمیل این موزه بازدید کرد.
استاندار زنجان در این بازدید با اشاره به اینکه بعد از سفر ریاست‌جمهوری بخشی از انرژی ما با توجه به اینکه بعضی از پروژه‌ها به نتیجه رسیده آزاد می‌شود، اظهار داشت: از این پس بخشی از تمرکز ما برای تکمیل یک سری از پروژه‌های نیمه کاره خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های نیمه کاره که خیلی اهمیت دارد و در منطقه خیلی خوبی در زنجان واقع شده، موزه دفاع مقدس است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که سال آینده این موزه به پایان برسد.
افشارچی با اشاره به اینکه با توجه به تاثیری که این مرکز در نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس ما دارد باید در اسرع وقت به پایان برسد، اضافه کرد: این مرکز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این منطقه دو پروژه مهم وجود دارد که مقدمات تکمیل آن آغاز شده تا پروژه‌ها در سال آینده به نتیجه برسد، اضافه کرد: یکی پروژه موزه دفاع مقدس استان است و پروژه دیگر ورزشگاه ۱۵ هزارنفری است که انرژی خواهیم گذاشت.
وی گفت: جلسه مقدماتی برای هماهنگی جهت تکمیل این دو پروژه از هفته گذشته شروع شده است.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640454

مهمترین اخبار ایران و جهان: