نیوز سیتی!
19 فروردین 1403 - 10:51

خون شهدا تغییرات اساسی در راهبردهای منطقه رقم خواهد زد

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: خون شهدا تغییرات اساسی در راهبردهای منطقه رقم خواهد زد و جبهه مقاومت تعیین کننده سرنوشت این منطقه به رهبری ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق طی سخنانی گفت: این شهدا در بهترین ماه خدا به دست شقی ترین و پست ترین مخلوقات انگلیس و آمریکا به شهادت رسیدند.

وی افزود: این شهادت ها انگیزه پاسداران برای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را مضاعف می کند. ما با خدا پیمان بسته ایم تا ظلم هست به مبارزه ادامه دهیم. هرکجا مسلمان و غیر مسلمانی فریاد کمک سر دهد بنا به تدبیر فرمانده کل قوا به کمک او می رویم.

سرلشکر صفوی با اشاره به ویژگی های شهدا ادامه داد: درجات نظامی ملاک و معیار ظاهری است و مقام شهدا در نزد خداوند با این در جه ها متفاوت است.

مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: خون این شهدا تغییرات اساسی در راهبردهای منطقه رقم خواهد زد و جبهه مقاومت تعیین کننده سرنوشت این منطقه به رهبری ایران خواهد شد.

سردار صفوی با اشاره به تغییر روندها در منطقه عنوان کرد: همین جنگ اخیر هم چهره امنیتی ‌ هم چهره فرهنگی و رسانه ای در جهان را تغییر می دهد. البته همه جنایاتی که در منطقه رخ می دهد با حمایت آمریکا و سکوت خیانت بار برخی کشورهای عربی در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: امروز در بیش از 90 کشور جهان علیه جنایات اسرائیل راهپیمایی برگزار شده است و از سوی دیگر اقدامات دشمن نشان می دهد نقشه های آنها با شکست مواجه شده است؛ در همین جنگ هم به اهداف اعلامی خود مبنی بر نابودی حماس و آزادی اسرا دست نیافتند.

مشار فرمانده کل قوا با بیان اینکه حماس یک تفکر و آرمان است و نابود شدنی نیست عنوان کرد: هیچ وقت قوای اشغالگر نتوانسته است تا ابد در یک سرزمین باقی بماند. ملت ها برای آزادی سرزمینشان می جنگند و این سنت عقلانی و الهی است. لذا اشغالگران محکوم به شکست هستند و آموزه های دینی مسلمین دفاع را مانند نماز واجب می داند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: در همین جنگ غزه، مقاومت فلسطین و حماس بخش اعظم توان خود را حفظ کرده و در حال اجرای عملیات تهاجمی هستند. هرچه بعد از این نبرد رخ دهد نشان دهنده شکست آمریکا واسرائیل در این جنگ شش ماهه است و خاورمیانه جدید نیز با محوریت مقاومت شکل خواهد گرفت.

ادامه دارد….

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695954

مهمترین اخبار ایران و جهان: