نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 20:43

توضیح استاندار از یک طرح نیمه کاره باقی مانده از دولت گذشته در باشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از یک طرح نیمه کاره باقی مانده از دولت گذشته در باشت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت سیدعلی احمدزاده روز جمعه در بازدید از سایت ادارات باشت اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه سایت ادارات شهرستان باشت که در سال ۹۰ آغاز شده به دلیل مشکلات طی سال های نیمه کاره رها شده بود.

وی مساحت این پروژه را بیش از ۲ هزار و ۵۰ متر مربع اعلام کرد.

احمدزاده ابراز کرد: هم اکنون این طرح با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است پیشرفت فیزیکی این طرح ۹۰ درصد است و در سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات نیمه کاره رها شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و محوطه سازی طرح سایت ادارات باشت نیاز است.

محمد راستا تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۰ با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد ریال آغاز و زمان اتمام این طرح عمرانی ۳۶ ماهه بود.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح عمرانی در دولت سیزدهم شتاب گرفت اظهار کرد: در سال گذشته پیمانکار این طرح خلع ید شده و با پیمانکار جدیدی برای ادامه روند اجرایی این پروژه قرار داد بسته شد.

راستا ابراز کرد: سایت ادارات باشت تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید

وی تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح ساختمان خانه پزشکان شهر باشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به صورت مطلوبی در حال اجراست که در مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

راستا ادامه داد: این طرح در قالب ۹ خانه پزشک متاهلی و ۶ واحد مسکونی مجردی پزشک با ۲۵۰ میلیار ریال اعتبار در دست ساخت است.

وی بیان کرد: طرح خانه پزشکان باشت هم اکنون نصب انشعابات آب ،برق و گاز و تکمیل آسانسور است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620010

مهمترین اخبار ایران و جهان: