نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:06

جمهوری اسلامی مقابل تمام مستکبرین ایستاده است

مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران استان البرز ضمن تشریح برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر، گفت: امروز جمهوری اسلامی با اقتدار به مقابله با تمام مستکبرین و ظالمین ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، که در سالن جلسات این اداره کل برگزاری شد، با بیان اینکه این انقلاب دسترنج زحمات خیل زیادی از شهدا و جانبازان است، گفت: بسیاری از کسانی که برای اسلام و این ملت دلسوز بودند، خواستار حاکمیت احکام اسلامی بر جامعه بودند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل تمام ظالمین و مستکبرین ایستاده است و به حول و قوه الهی دوره ای را رقم زده‌ایم که بی‌مثال است، امروز ما دایه دار شیعیان هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند صرف هزینه‌هایی است که از جمله آن می‌توان به ریخته شدن خون جوانان ما در ابتدای انقلاب اشاره کرد، یادآور شد: پیش از انقلاب تنها ۱۰ درصد مردم در اجتماع و سیاست بودند اما امروز به لطف انقلاب اسلامی سطح آگاهی مردم ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به اینکه خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به افرادی که مورد ظلم هستند کمک می‌کنیم، ادامه داد: اگر کسی اهل تحقیق و پایبند اصول باشد متوجه می‌شود این انقلاب در مسیر درست قرار گرفته و جز بهترین و موفق‌ترین انقلاب‌های تاریخ جهان است.

در حال تکمیل..

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653110

مهمترین اخبار ایران و جهان: