نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 00:33

مربی استقلال به ذوب آهن می آید؟

یک مربی دیگر قرار است به کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه شود و احتمال دارد او مربی فصل گذشته استقلال باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکمیل شده است. فهرست دستیاران محمد ربیعی سرمربی تیم  به این شرح است؛ ابراهیم صادقی، فرشید استحقاری، امیر جمالی، مربی دروازه بانی عباس کیماسی و مربی بدنساز مظاهر رحیم پور. البته ربیعی اعلام کرده یک مربی دیگر قرار است به این کادرفنی اضافه شود که برخی مدعی هستند ممکن است این یک نفر خسرو حیدری مربی فصل گذشته استقلال و دستیار ساپینتو باشد. ربیعی در اولین  نشست خبری خود در اصفهان هم در مورد خسرو حیدری از او به عنوان یکی از دوستان خوبش یاد کرد.

از سویی دیگر هنوز مدیر تیم و مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن مشخص نشده و گفته شده محمد ربیعی از باشگاه خواسته که احسان بعیدی مدیر رسانه ای اسبق ذوب آهن را به باشگاه برگرداند آن هم در حالیکه بعیدی در حال حاضر در شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت است!

ذوب آهن بعد از دیدار دوستانه شب گذشته با تیم امیدهایش قرار است یک مینی کمپ در اطراف اصفهان برگزار کند و سپس این تیم برای انجام تست های پزشکی پیش از فصل به تهران می آید و دو سه بازی دوستانه هم قبل از آغاز لیگ برتر در پایتخت برگزار خواهند کرد. 

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1342854

مهمترین اخبار ایران و جهان: