نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 11:07

افزایش ۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه گذشته شاهد افزایش ۸ درصدی تردد از محورهای مواصلاتی استان اردبیل بوده‌ایم.

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در ۳ ماهه گذشته حدود ۴ میلیون و۵۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ میلیون و۱۰۰ هزار تردد ثبت شده بود افزایش ۸ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۵۴ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۱۷۶ ترددنیز در مبادی خروجی استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل بیان کرد: محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - مغان را دارای پرترددترین محورها بوده و در ۳ ماهه گذشته ۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۶۸۵ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۸۵ تردد در محور اردبیل-نیر و ۲ میلیون و۳۲۲ هزار و ۷۱۹ تردد نیز در محور اردبیل-مغان به ثبت رسیده است.

نسیمی از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و گفت: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324410

مهمترین اخبار ایران و جهان: