نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 11:15

قلدرمآبی به سبک اشغالگران| اخراج اجباری یک خانواده فلسطینی و اسکان شهرک نشینان صهیونیست در منزلشان

نظامیان رژیم صهیونیستی با بیرون کردن اعضای یک خانواده فلسطینی از منزلشان در قدس اشغالی، آن را به شهرک نشینان صهیونیست تحویل دادند تا در آن ساکن شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه قدیمی قدس اشغالی، آنها را به زور از خانه خود بیرون و آواره کردند و در ادامه این خانه را به شهرک نشینان صهیونیست تحویل دادند تا در آنجا اقامت گزینند.

تخریب منازل فلسطینیان و اخراج آنها در راستای سیاست هدفمند یهودی سازی سرزمین فلسطین به ویژه قدس اشغالی همچنان ادامه دارد.

واکنش حماس به تخلیه اجباری منزل خانواده فلسطینی و تحویل آن به شهرک نشینان صهیونیست

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: اقدام اشغالگران در بیرون راندن خانواده «صب لبن» در شهر قدس و تحویل آن به شهرک نشینان صهیونیست تشدید جنایات پاکسازی نژادی علیه مردم ما در شهر اشغالی قدس است.

وی افزود این جنایت بخشی از جنگ صهیونیستی علیه هویت عربی قدس و امتداد جنگ دینی علیه مقدسات ما و زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی و  انسانی است.

قاسم خاطر نشان کرد جامعه بین المللی و نهادهای آن باید موضع صریح و روشنی در قبال جنایات اشغالگران علیه مردم ما در قدس و اخراج آنها از خانه و کاشانه خود اتخاذ کرده و به محکومیت رسانه‌ای بسنده نکنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1348954

مهمترین اخبار ایران و جهان: